Disneymaskerad

Fick en beställning på en disneyfigurs-dräkt. Kan ni gissa vilken?

kjolen i det ljuslila tyget klipps ut, sicksackas och sys ihop, follas och får en resårmudd i midjan!






Klipper ut små guldberlocker som jag sicksackar, syr kanterna på och vänder ut och in för att sys dit på en transparant lila sjal.






sist men inte minst ska det skapas en turkos korsett, vet ni vem det är än?
Jag klipper ut tyget och sicksackar, nålar ihop och syr ihop. Där efter syr jag dit guldband i skarvarna och fixar till knytning i ryggen.







nu hoppas jag att ni ser vem dräkten ska föreställa!



Just det Esmeralda!!



Tack för denna gång, Kram från mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0