Syr fortfarande!

Lugn bara lugn, självklart syr jag fortfarande fast det inte kommer upp några bilder... Jag har nyligen sytt in lite bryxor, bytt dragkedja på en crossväst, sytt ett pippi-förkläde och nu håller jag på att sy upp en lång vinterjacka till en arbetskamrat.

Snart hade jag tänkt att jag skulle fixa till lite byxer åt J. Sen ska jag även fixa en vinterdress till en liten vovve. Har även planer på att försöka mig på en brudklänning. ( mest på skoj ) Låter bra va? :D 

Förslag på hur bröllopsklänningen ska se ut? Skicka bilder till:
[email protected]

Kraaam!!


Kommentarer
Postat av: Jessica Olofsson

Skulle va jättekul och se hur du skulle göra någon egen brudklänning med baksidan av 'Bella swans' brudklänning :) baksidan är ju så fin!! vill ha en sån när jag gifter mig haha :D

2011-12-19 @ 17:17:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0