Jag lever än!

 Nej! Jag har inte slutat sy! Jag har bara varit grymt dålig på att upptadera!

Kan säga som så att jag nu ett tag sytt om två balklänningar till balen den 7:e Juni! Klänningar är juh ganska hemliga därför kommer det in bilder på dom efter Balen.

Jag har också "sytt" om en Massa gamla t-tröjor till Pösiga linnen. ( får visa bild på det med sedan )

Sedan har jag sytt om mitt "lilla-JÄTTE- projekt"! Jag hade fått för mig att sängen var två meter bred men den var bara 160 så har fått sytt det 20cm mindre på båda sidor.



Så nej, jag är inte död. Jag lever än!

Hoppas jag kommer kunna sy mer nu under sommarlovet trots alla Sommarjobb jag fått.
KRAM PÅ ER ALLA NALLISAR! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snygg!

2011-07-06 @ 00:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0