Byxor

Igår när jag kom hem ifrån en trevlig klassdag sydde jag mig ett par nya byxor, :)



Först klippa ut tyg i ett härligt svart stretch-tyg (Y)



sicksacka alla bitarna, Nåla och sy ihop. Prova sedan så att byxorna passar, annars är det bara att göra om och
göra rätt (A)


Sen är det bara att klippa ut lite bitar i ett (skinn-tyg) om man nu vill ha det på byxorna som likte trevliga detaljer, :)



Sen är det bara att sy dit bitarna där man vill ha dom, :) (det lättaste är att ha på sig byxorna och nåla dit bitarna på, sedan ta av sig byxorna och sy (Y) )



Icka att förglömma är att sy dit en liten resår i både midja och ben. Då kan man samtidigt passa på att göra snygga muddar, :)




Sen valde jag att dy dit lite knappar som söta detaljer, Vill man inte att knapparna ska synas är det bara att undvika att ha nerstoppat (Y)



strååålande



Klar!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0