HALLOWEEN

Syster yster ville att jag skylle sy en dräkt till henne inför halloween, och självklart ställer jag upp ;) Hon fick bli Pirat! Klassikerns som Jenny säger, :P





Idas egna grejer, Sen skulle jag sy lite med, :P
dessa grejer sydde jag ;)



och så fixade vi en solhatt till en pirathatt :D  (Y)







o dessa skojiga saker fick med en kul innebörd.



(jack Sparrow tatuering ;) )



så där fick hon bli i håret :D (Y)



auuurrr ( eller hur dom nu säger)



cool hon blev va :D



och vad coola vi är :D :D 

Nu ska ida iväg på dubbeln, och hon kommer vara den snyggaste piraten  ;)  visst (A)




Kommentarer
Postat av: Ida

Tack syster! Det var grymt kul! Denna dräkten kommer jag att använda igen, Synd att man inte kan klä ut sig till pirat varje dag =)



Du är bäst! Kram Bajs!

2010-11-01 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0