chinos

Idag fick det bli ett par Chinos! :P


1. välj tyg och klipp lite hit och lite dit.
2. Nåla ihop benen räta mot räta och sy ihop, :)



3. därefter gör jag två "figursydda" sömmar bak på rumpestumpen.



4. sen hade jag ingen dragedja så det fick bli dålda knappar, och för att de inte ska synnas gjorde jag några muddar.



5. sen sydde jag dit en mudd i midjan med (A)  även muddar vid benens slut :P



6. som sjätte punkt klippte jag ut två fickor som jag sedan sydde dit på byxorna, :)



7.  dit med de 4 dålda knapparna och de två synliga :)



8. KLAR!



kram på er gott folk! :D

Kommentarer
Postat av: ida

Mandis, jag vill också ha sådana, =) Snälla snälla snälla snälla!

2010-10-08 @ 07:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0