Tack!

Hej hej på er gott folk!



Fortfarande inga nya plagg klara än. Har alldeles för mycket saker att göra inom skola, körkort och Lucia just för tillfället. Hoppas på att få något nytt plagg klart i helgen i alla fall!! Har som sagt börjat på 4st.

Vill mest tacka för alla fina komentarer jag får utav er! Det gör mig gladare än vad jag reda är, :D (Y) Dock är jag och datorer inte bästa vänner så jag förstår inte om man kan svara på komentarerna? går det? (A)

Men i alla fall, Tack så mycket!


Sen ska jag passa på att fråga er om lite hjälp! Ska sy en till balklänning (mest på skoj) Har ni något trevligt förslag på hur den ska se ut? skicka gärna någon länk eller en bild till: [email protected]
Tack på förhand, Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0