två blir ett

För en tid sedan hittade jag ett svart långt genomskilningt tyg i en låda här hemma, kul det gör vi någonting av!



Dcok blev det lite för genomskilnigt, alltså inte ett av mina bättre verk. :P Men då plötslig (bong) slog det mig, jag gör någonting att ha under, (Y) erkänn att jag är lite smart ibalnd, ;)
trallalaaa





det här tyget är något så fruktansvärt stelt, så för att få på och va den här tubtoppen har jag satt resår över hela ruggen, plagget är med andra ord dubbelt så stort om man drar ut det, (fick ingen bra bild på det tyvärr)

Svart på vitt alltså, när har vi ett resultat på de båda plaggen förenade...



thadhaa  :P

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0