skulle ha varit en vit överdel

Imorgon ska jag servera på en 40års fest. då sydde jag den här Tub-skjortan att ha. Dock fick jag när jag var klar reda på att det skulle ha varit en vit överdel. thihii Man kan juh inte alltid få som man vill.... Då får jag ha den vid andra tillfällen.




Även det här plagget har haft annat utseende innan jag satta nål och tråd i det. det var tidigare en helt vanlig lös skjorta. Det jag har gjort är att göra den figursydd och till en tub-top. Även sytt dit en resår i uppkant för att vara på den säkra sidan. Man vill juh helst inte gå och tappa plagget. :P

Baksidan

'


Glöm inte att komma med förslag på plagg jag kan göra! sånt gillar jag

"Kramen damen" som vår egen lilla Tommy på jobbet alltid brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0