Hej alla glada!



Det är då jag som är Amanda!

 Jag är då den glada, positiva och spontana människan som ofta sitter framför en gammal, grön, hoppig, högljud och fullt fungerande symaskin! Jag syr mkt av mina kläder själv mm. Det var en vän till mig som kom med den lysande idén om att jag skulle börja blogga för att visa upp mina textil verk.
 Dum som man är ska jag alltså nu börja blogga och se om jag kan reda ut det . Signe har lovat att hjälpa mig att komma igång och se till att jag får en riktigt läcker framsida så småning om.
Ska se om jag nu kan hitta något bra plagg att starta den här bloggen med och kanske till och med skriva någonting vettigt om det (Y)
Vill ni veta någonting så tveka inte om att fråga om det! :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0