ett gammalt kuddfodral från IKEA.

I år den 6mars fyllde Anna 18 år. Då blev hen hel drös med härliga människor bjudna på fest! :D Vad tar man på sig? hmm.. svårt. Hade ingenting som jag tyckte passade. Ville ha någonting mörkt men ändå lite bling bling på. Två dagar innan festen skulle bli av hittade jag ett stort gammat kuddfodral ifrån Ikea. (Så bli inte förvånad om ni har någonting liknande på eran säng) Efter tygets upp-ploppande fick jag en AHA upplevelse..." AHA! " klänningen ska självklart göras utav det tyget!

Framsidan

en fruktansvärt enkel modell. Rak både fram och bak och inga krusseduller... det enda som klurar till det för mig är att den ska vara figursydd.. och med mina höfter blir det lite att göra! ;)

baksidan

På grund av den figursydda modellen i stelt tyg måste man ha en dragkedja någonstans för att över huvudtaget få på sig klänningen. Den fick bli mitt bak på... helt ok om ni frågar mig. :)

Sedan ville jag juh ha denna "bling bling" känslan i klänningen också. Då letade jag fram några fake diamanter ifrån en gammal ljuskrona  samt lite svarta och silvriga pärlor som jag sydde dit i vissa spår av cirklar. Inte helt fel det heller.

detaljer

Var får jag allting ifrån? Jaa.. den som det visste ibland blir jag förvånad själv... :D

Ha det underbart bra alla människor! Nu ska jag försöka ta och städa mitt rum ifrån damm och tråådar (blir en hel del när man syr var eviga dag) och se om vi får hit några gäster ikväll kanske? spännade...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0