en favorit i repris

Jag lägger upp alla mina olika plagg och textiler på facebook. Där fick jag en dag en beställning utav Amanda Ekman. Hon hade sett den blåa 50-tals kjolen jag sydde till min syster ida.
"en sån vill jag ha... fast en röd med vita prickar!"

en favorit i repris.

Självklart skulle jag lösa det. Dock hade jag tyvärr inget tyg till att börja sy samma kväll. Fick då vänta till dagen efter då jag och min absoluta favorit mamma ( finns inte så många jag kan välja på, men hon är underbar ändå ;) )skulle in till stan. Då gick jag in på panduro där jag hittade ett perfekt tyg för en billig peng. dagen därpå var klänningen klar och Amanda kom och hämtade den.



Sådär ja, Så fick kjolen bli!

För den som är nyfiken gick detta plagg på 250kr för matrialet.

Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0